Houd het groen binnen de perken

Takken en hagen vanuit tuinen die te ver over de openbare weg hangen kunnen voor overlast en gevaarlijke situaties zorgen. Onder het motto ‘Houd het groen binnen de perken’ vraagt de gemeente daarom aandacht voor het snoeien van overhangend groen. Want niemand wil dat er onoverzichtelijke situaties ontstaan voor schoolgaande kinderen, voetgangers en fietsers.

Ook voor brandweer-, politie-, en ambulancediensten moeten trottoirs en wegen overzichtelijke, toegankelijk en veilig blijven.

Laten we samen onze gemeente leefbaar en veilig houden. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Handige informatie

Logo Overhangend Groen